[Epitesz-barkacs] oldobod magad Re: AirSep O2

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 12., P, 22:06:25 CET

Lord Hamilton  <minyu at freemail.hu> 2010.02.12. 21:02:57 +1h-kor írta:

> Hali!
>
> Azért az az amputálásos dolog elgondolkodtatott. (tudom, nagyképü
> kijelentés)
> Nem tudom a konkrét okát a cukorbetegeknél az amputálásnak, mármint hogy mi
> is okozza közvetlenül a bajt, de az érszükület miatti csonkolásokat lazán
> meg lehet előzni  sonoterápiával. Ez hanghullámok segítségével 30 nap alatt
> eltávolítja az érfalakról a lerakódásokat.
> Érdemes rákeresni a neten.

sajnos az alabbiak közül egyikhez  tartozom :-(

Melyik a betegeket nem szabad kezelni?
Die Infraschalltherapie ist kontraindiziert bei:

Az infrahang terápia ellenjavallt:
• Schwangerschaft • Terhesség •
Aktiven Entzündungsprozessen • Aktív gyulladás •
Akuten arthritischen Prozessen • Akut ízületi folyamatok •
Malignomen • malignus •
Lebensbedrohlichen Zuständen, die eine sofortige Intervention erfordern •
életveszélyes körülmények azonnali beavatkozást igénylő •
Feuchter Gangrän • Nedves üszkösödés
Akuten arteriellen Verschlüssen • Akut artériás elzáródás •
Thrombosen oder Embolien während der vergangenen drei Monate •
  trombózis vagy tüdőembólia volt az elmúlt három hónapban

E-Mail: info at infratherapie.de E-mail: info at infratherapie.de
Homepage: www.infratherapie.de Honlap: www.infratherapie.de