[Epitesz-barkacs] aktiv szenes szuro

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Feb. 20., Szo, 23:45:49 CET

>szűréshez (szerintem) csak a vasrozsdát kiszűrő 5mikronos elég lenne.
van az is, utána van a szenes szűrő... már szépen barnul az 5mikronos...

>mert pl a RO -val az afrikai pocsolyából, űrhajósnak pisiből szűréshez
>kellene
RO-t nem használok, mert drága és meggyőztek, hogy tényleg nincs rá szükség.

>és az ANTSZ is mindig azt ugatja, hogy bakteriológiailag a budapesti
>csapvíz
>egészséges
mindenki azt mond amit akar... :)
bakteriológiailag, szerintem minden víz egészséges amit televágnak
klórral... )

de  minden mind1..

szóval kellen cserélnem a szűrőt félévente ha nem ment rajta át annyi víz ?

zsolt