[Epitesz-barkacs] aktiv szenes szuro

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Feb. 21., V, 06:06:08 CET

Érdekesek ezek a megfigyeléseid... Lassan házilag telejesen rendberakod
a cukrodat (én drukkolok érte!), amire az orvoslás nem képes.

A klórral kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a konyhasó az ugye kell
a szervezetnek, pl. a bányászok külön sótablettát esznek a vér
nátriumszintje miatt. De akkor mi lesz a sóból a klórral? Ugyanúgy bent
lesz a szervezetben, mint amit a vízzel viszel be.

Gábor