[Epitesz-barkacs] Fw: fogymero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 24., Sze, 20:11:44 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.02.24. 19:53:54 +1h-kor írta:

> holnap úgyis nyögdíjasbérletet veszek, meg be is kell mennem a városba,
> szóval erre is nyitott vagyok

ezek közül a 40-es BKV megállók közül hol kell leszállnom?

17 Budaörs, Felső határút
18 Tulipán utca
19 Aradi utca
20 Templom tér
21 Károly király utca
22 Kisfaludy utca
23 Kötő utca
24 Budaörs, városháza
24 Bretzfeld utca
25 Lévai utca
26 Baross utca
27 Budaörsi lakótelep

vagy van egy ilyen is:
---------------------------
MÓRICZ ZSIGMOND KÖRTÉR (VILLÁNYI ÚT)
végállomástól
BUDAÖRS, PATKÓ UTCA
felé

pl. 40E busz  6h 15, 45   7h 15, 45
és délután: 14 30
15 00, 30
16 00, 30
17 00, 30
18 00
A budapesti vonaljegy és átszállójegy a járat teljes
hosszán érvényes

perc
-    Móricz Zsigmond körtér (Villányi út)
2   Kosztolányi Dezső tér
6   Dayka Gábor utca
15 Budaörs, Patkó utca