[Epitesz-barkacs] Fw: fogymero

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Feb. 24., Sze, 20:22:20 CET

Mindegy melyik, a végállomásig kell menni, onnan visszafelé 1 megálló
a "fekete" 40-essel a Baumax, vagy végigsétálsz az osanon, gyalog
sincsen túl messze. A praktiker az osztyapenkótól a tesco busszal
közelíthető meg, a tescótól legalább olyan messze van gyalog, mint az
osantól a baumax. A 88-as busz is elmegy a tesco mellett, de arra a
budaörsi Szabadság úton tudsz átszállni, meg még talán a 288 meg a 289
is jár arra, ezek a végállomásról indulnak, szintén érintik a
Szabadság utat is.

Üdv
pi