[Epitesz-barkacs] Fw: fogymero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 24., Sze, 23:17:01 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.02.24. 22:47:17 +1h-kor írta:

> Szia!
>
> Nem biztos, hogy ez a jó kifejezés. Inkább csak nem bírta fizetni a
> bkv-t, ezért szűnt meg.

az a baj, hogy a helyi adók nagy része pestimréről fut be, de a
legkevesebbet pestimre kapja belőle, emiatt már
6 - 8 alkalommal próbáltak leválni a Lőrinci részről

ilyenkor pár méter utat javítottak, csináltak pár méter járdát,
de a csatornát is már 25 éve hazudják, amikor volt rá pénz, akkor is csak
lőrincen csinálták, szóval a szomszéd Gyálhoz képest
most már csak tanyaszinten vagyunk.

persze ez az én kis mikropöfögésem, pedig 27 évvel ezelőtt is
tudtam, hogy falura költözök, de mindenki büszkén mondta, hogy
ez "város", része a "székesfővárosnak" (ennek ellenére
lőrincen nyomtatják, hogy "városkép", pestimrén meg hogy "falukép")