[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 25., Cs, 07:41:28 CET

a kihuzas ellen a kpe-nel es az 5retegunel is az van, hogy egy gyurunek bele kell nyomodnia a csobe. az 5retegnel egy kis rez gyuru, ha meghuztad nincs az az isten hogy az lejojjon. a kpe csatinal meg a myanyag ize. az a lenyeg, hogy mindenki azt hiszi, hogy a kpe csatit eleg kezzel jol meghuzni, nem szivarog tehat jo. valojaban egy 3/4-esnek mar lehet adni csofogoval rendesen.

vajk