[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 06:31:49 CET

Szervusz István!

> Ez csak az előzmény, ki fogom cserélni a "Z" szárát egy flexibilis ívre,
> ötrétegű csőre gondoltam, a KPE-re meg 32mm-3/4" bm műanyag könyök idomot

Nem így csinálnám. Én úgy oldottam meg hasonló problémát, hogy vettem
még pár m KPE-t, a menetes részekre illő sárgaréz szorítós
csatlakozókat KPE-re, és egy nagy ívet hajtottam a csőből az akna
fenekén. Így pont ugyanolyan kötések vannak, mint amit a vízművek
csinál, nagy nyomáson is tuti, nincs bonyolítás. Akármilyen szögben
állhat.

szia: Balázs