[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 11:17:05 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> "400mm átmérőjű vízóraakna flexibilis, kiemelhető
> szerelvényekkel, lépésálló fedlappal, vízóra nélkül, bruttó 43.430 Ft

Menten be is tojok. Ilyen is van már? Ilyen kicsi vízóraakna készen kapható?

Itt: http://bolthely.hu/polyduct/lista/4a0938ece3f23_Vizoraaknak
találtam még jópár félét. Le vagyok döbbenve, mennyire elhaladt a mai módi.
Nekem még betonoznom kellett a vízóraaknát, megvolt, hogy pontosan milyenre
kellett csinálni.

Ezek az újak, műanyagból készültek esetleg kibírnák, hogy egy személyautó
rámenjen? Mert csak lépésállóként emlegetik őket.

Amit én csináltam baromi régen, ott egymással szemben jön be, megy ki a víz,
és a legutóbbi óracserénél a bejövő kpe csövet jól megtörték, mert itt is
más volt a méret. Elfelé meg mereven vascső megy. Lehet, hogy az egészet át
kéne alakítani? (Nem mostanában fogom, ha igen.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4894 (20100225) __________

http://www.eset.hu