[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 25., Cs, 12:13:32 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.25. 11:17:05 +1h-kor írta:

> Menten be is tojok. Ilyen is van már? Ilyen kicsi vízóraakna készen kapható?

> Itt: http://bolthely.hu/polyduct/lista/4a0938ece3f23_Vizoraaknak
> találtam még jópár félét. Le vagyok döbbenve, mennyire elhaladt a mai módi.

láttam a neten ilyen ketyeréket, tetszettek is, csak a "zsebláz" miatt
józanodtam ki :-(

> Nekem még betonoznom kellett a vízóraaknát, megvolt, hogy pontosan milyenre
> kellett csinálni.
>
> Ezek az újak, műanyagból készültek esetleg kibírnák, hogy egy személyautó
> rámenjen? Mert csak lépésállóként emlegetik őket.

a neten olyat is láttam, de most nem tudnám a pontos útvonalat

> Amit én csináltam baromi régen, ott egymással szemben jön be, megy ki a víz,
> és a legutóbbi óracserénél a bejövő kpe csövet jól megtörték, mert itt is
> más volt a méret. Elfelé meg mereven vascső megy. Lehet, hogy az egészet át
> kéne alakítani? (Nem mostanában fogom, ha igen.)

négyévenként hivatalból cserélik a vízórát,

a vízműnél pl. egy levélben jelezni kellene, hogy a korábbi cserénél jól
elqrták a KPE
csövet, és szíveskedjenek kijavítani, átalakítani, mert nem te qrtad el
és akkor átalakítják ők :-)