[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 13:02:16 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> láttam a neten ilyen ketyeréket, tetszettek is, csak a "zsebláz" miatt
> józanodtam ki :-(

Ne viccelj, ha betonozva kell megcsinálni, biztos, hogy drágábbra jön ki!
Akkor is, ha magad csinálod, és valami takarítónő/2-es órabérrel számolsz.

> a neten olyat is láttam, de most nem tudnám a pontos útvonalat

Szóval van. Már nem is csodálkozom. Elvileg persze evidens, hogy mérnelenne.
Belegondoltam: van itt egy csatornatisztító cső, a tetején egy levehető
fedél. Úgy van kitalálva, hogy majd körbe kell betonozni. Na de ez elmaradt,
így a cső végére terhelődik rá a fedél. Párszor sikerült autóval rámenni,
semmi baja nem lett. Csak kicsit kellene máshogy csinálni alul, meg kicsit
vastagabb cső, és akár a teherautót is kibírná anélkül, hogy körbe lenne
betonozva.

> négyévenként hivatalból cserélik a vízórát,

Á, az itt biztos nem történt meg. Ez már itt van vagy 30 éve, de még csak
2-szer, ha cserélték.

> a vízműnél pl. egy levélben jelezni kellene, hogy a korábbi cserénél
> jól elqrták a KPE
> csövet, és szíveskedjenek kijavítani, átalakítani, mert nem te qrtad
> el és akkor átalakítják ők :-)

Végülis nem lett baja, csak látszik, hogy az új cucc, amit beleraktak,
kicsit nagyobb, így a hely szűk volt, tehát beletettek egy kis töréssel némi
rövidülést. Még mindig jobb, mintha a témaindító mód lett volna. Szerintem
ez a probléma nem jönne létre, ha nem egyenes vonalban lenne a cső
nyomvonala, hanem a be- és kimenet egymásra pl merőleges lenne.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4894 (20100225) __________

http://www.eset.hu