[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 13:18:20 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> a mai barkácsáruházas vackokkal azonos módon készült slag,
> amit a külföldi gyártók felvásárlása előtti időkben
> Pestlőrinci Műanyagipai Szövetkezet gyártott, az még ma is
> durranásmentes....

Ehhez nem így kéne hozzáállni. Minden igénybevételre lehetséges mindenféle
tömlőket gyártani. Pl vannak hidraulikacsövek, amik akár 1000 bart is
kibírnak, de nyilván teljesen értelmetlen locsolási célra használni. A zöld,
ócsó vacaknak is megvan a helye, van, ahova az is elég. Én cseppet se bánom,
hogy ennyi féle szir-szar van. Régen alig volt párféle bármi témánként, és
ha venni akartam valamit, jó eséllyel a sajnosnincs volt csak a megvehető.
Rosszabb esetben pedig a "közületek senkit nem szolgálunk ki" felirat. Na ez
ma már nincs. (Fiatalabbaknak: "csak közületeket szolgálunk ki". Ma már
hálistennek kiveszett ez a fogalom is.)
Ma inkább az okoz (nekem) nehézséget, hogy annyi újdonság van, hogy agyilag
nehéz követni. Főleg, ha nem járok kiállításokra vagy más infókat nem
hajtok. Tök lemaradtam, annyi új anyag, technológia létezik. Ennek a
listának is az a fő erénye számomra, hogy kiderülnek ilyenek. (Kell hozzá a
véletlen, mert amiről az ember nem tud, annak ugye utánanézni se tud, hiszen
nem is sejti, hogy az a valami létezik. :-) Nőknek okoz ez logikai problémát
néha, nem értik, hogy az emberfia miért nem kérdez meg valamit. Egy normális
pasi alapértelmezetten gondolatolvasó. :-) Persze ez nem probléma már,
korábban voltak ilyen gondjaim.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4894 (20100225) __________

http://www.eset.hu