[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 25., Cs, 15:53:26 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.25. 13:18:20 +1h-kor írta:

> Ehhez nem így kéne hozzáállni. Minden igénybevételre lehetséges mindenféle
> tömlőket gyártani. Pl vannak hidraulikacsövek, amik akár 1000 bart is
> kibírnak, de nyilván teljesen értelmetlen locsolási célra használni. A zöld,
> ócsó vacaknak is megvan a helye, van, ahova az is elég. Én cseppet se bánom,

hazánkban sokmindenben lemaradtunk

pl. 1947-ben már volt oxigénsátor  (" oxygen tent ")
http://www.cchosp.com/images/history/history_nurs_11.jpg

americicában 25év orvosi tapasztalat alapján
A Simplified Hyperbaric Oxygen Technique for Leg Ulcers
Madalene C. Y. Heng, MBBS, FRACP, FACD; Jennifer P. Pilgrim, MBBS;
 Francis W. J. Beck, MS  Arch Dermatol. 1984;120(5):640-645.
normálnyomású oxigénnel gyógyítottak lábszárfekélyt

oxigénnel sebgyógyítás nejlonzsákban fillérekért
tudnak gyógyítani, az alábbi linken a 4. oldalon fénykép is van
http://www.qomel.com/PDF/field_application.pdf
( nekik americicában a katonaorvosoknak ebben már van tapasztalatuk )

itt magyarországon meg hülyítik a népet, hogy csak 2,5ATA túlnyomással,
napi 75.000 x 20nap = 1,5millióért lehet fekélyes sebet gyógyítani :-(
hogy ne kelljen amputálni.

ja, és a nejlonzsákos módszert az USA-ban az FDA is engedélyezte a civileknek
szóval otthon is lehet oxigénsátram :-) , a magyar orvoskamara-OGYI-OEP
hozzánemértése ellenére is :-(