[Epitesz-barkacs] Tea - ioncserelt vizbol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 20:37:38 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Merem remélni, hogy az ivóvíz lágyítására árult gyantákat egyszer
> bevizsgálta valaki. Ezeket szerintem a világon néhány cég gyártja, a
> készülékgyártók meg beletöltik csak a készülékeikbe.

Ez a megnyugtatás irányába mutató megállapítás. Mi ezeknek a lényege? Sima
Ca-->Na cseréről és ehhez hasonlókról van szó? Hozhatnál egyszer egy literes
flakonnal, hogy vezetőképességre összevessem a csapvízzel meg a kőházynál
kapható ioncseréltek egyik fajtájával.

Az ipari célú vizeknél mindenféle iont H+ és OH- ionokra igyekeznek
cserélni.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4896 (20100225) __________

http://www.eset.hu