[Epitesz-barkacs] Tea - ioncserelt vizbol

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 20:30:10 CET

jhidvegi írta 25 Feb 2010  20:21 levelében:
> Nekem az ioncserélt vizekkel az a fenntartásom, hogy kerülhetnek bele
> nagyon nemkívánt anyagok, pl nehézfémek
Merem remélni, hogy az ivóvíz lágyítására árult gyantákat egyszer
bevizsgálta valaki. Ezeket szerintem a világon néhány cég gyártja, a
készülékgyártók meg beletöltik csak a készülékeikbe.
Készüléket lehet barkácsolni a sufniban, de bele való gyanta töltetet
aligha.
Bár ki tudja, ezek a kínaiak mindent tudnak :-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu