[Epitesz-barkacs] Tea - ioncserelt vizbol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 20:55:11 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> :-)
> Nem én találtam ki.
> Ez volt az ottani energiaital. Nem sok minden termett meg, a jak
> viszont mindenféle zuzmókon is megélt, és zsíros tejet adott. Forró
> teába keverték, így energiadús táplálékuk lett. Európai gyomor
> kevéssé lelkesedett érte.

Nem gondoltam, hogy van ilyen.
Arról már hallottam, hogy egy másik helyen is teáznak, szintén energia
célokból, de ők annyi cukrot raknak bele, hogy megáll benne a kanál. Ahogy
hallottam abban az útifilmben vagy miben, ez is szinte ihatatlan európaiak
számára.

(Eddig a legtöményebben édes kaja számomra néhány, törökországi sütemény
volt. Úgy éreztem, hogy a mai modern édesítőszerek töményen se olyan édesek,
mint azok a sütemények voltak.)

Érdekes lenne tudni, hogy a törököknél hogy alakul a cukorbetegek aránya.
:-)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4896 (20100225) __________

http://www.eset.hu