[Epitesz-barkacs] Tea - ioncserelt vizbol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 26., P, 17:19:50 CET

További tapasztalatocska:
Olyan tea, ami másnapra biztosan besötétedett elég tisztességesen, most
világos maradt. Egy egész napig állt az edényben, benne a teafűvel. Főzés
után jódarabig melegen tartottam úgy, hogy nem kapcsoltam ki a rezsót, aztán
meg letakartam egy frottír türivel. Ilyet csináltam már normál víznél is,
szinte fekete lett a tea.

Más kérdés, hogy valamiért ez a többszörösen ioncserélt, de ipari jellegű
vízből készült tea nem valami jó ízű. A vizet magát nem kóstoltam, mert az
szinte teljesen ionmentesített, ezért talán kissé eleve veszélyes lehet, pl
a gyomorfal sejtjeire. Jó lenne tudni, hogy a nem nagyon jó íz mögött mi
van. A teljes sómentesség, vagy van valami káros összetevő a vízben, vagy
máshogy oldódik ki a teából az anyagok garmadája, esetleg olyasmi is
kioldódik, ami normál esetben nem, ezt nem tudom eldönteni. Egyelőre.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4898 (20100226) __________

http://www.eset.hu