[Epitesz-barkacs] Tea - ioncserelt vizbol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 26., P, 18:25:49 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> a teában jellemző a TANNIN, ettől feketedik

Magában biztos nem, hiszen pont arról írtam, hogy az állott tea pofára pont
úgy néz ki, mint a tök friss. Semmit nem sötétedett - ezzel az ioncserélt
vízzel készítve.

> Kóla kivonat: a kóladió koffeint, teobromint és tannint tartalmaz.
> Ezek az  anyagok
> aktiválják a központi idegrendszert és a szívizmot. Speciális hatást
> fejtenek ki a
>  vázizomzat tónusában. A kóla erősíti az alapanyagcserét, fejleszti az
> izomtónust és feszesíti a bőrt.

Meg az orromat is tisztdítsa. :-)

> Tejjel együtt fogyasztva viszont a tannin hatása semlegesül.

Szerintem csapvízzel készült teában is a zöme.

> !!!!!
> tehát, ha tejjel fogyasztod a teát, akkor a szívizom aktiválását is
> csökkented, az izomtónust is "petyüdtté" teszed

Valamibe csak bele kell halni, nem? Különben a teanemiváshoz képest is
petyhüdté teszem, vagy csak a doppingolt állapothoz képest?
Amúgy azt tapasztaltam, hogy tej ide vagy oda, eléggé ébren tart a tejestea
is.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4899 (20100226) __________

http://www.eset.hu