[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Feb. 28., V, 20:34:46 CET

Sziasztok!

Ha valaki megfogja a 42kV-ot (nem kell megfogni, elég hozzá közel
menni), hasonlóan fog járni, mint az a szerencsétlen a vonat tetején
Persze nem tudom, több 10kHz pontosan hogyan hat, de sztem teljes
testi égést produkálhat szintén. Hacsak nem 42MOhm ellenállást
képvisel a test. Akkor "csak" nehezen gyógyuló csúnya helyi égést fog
okozni. Ezért érdemes fejben tartani, hogy a generátor ellenállás az,
ami megvédi az ember életét, már amennyiben, ugyanis egyéni
érzékenység miatt mégis bekövetkezhet tragédia.

Üdv
pi