[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2010. Feb. 28., V, 20:41:55 CET

Ha nem csal a szemem, 2010. február 28. vasárnap keltezéssel Hofferek Attila
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Akkoris gondatlan veszelyeztetes, es gondatlansagbol elkovetett
> emberoles.
Nem olvasol kellő figyelemmel. Senki nem beszélt halált okozó eszközökről.

Egyébként ezek szerint, ha én ott hagyom a gereblyét a kerítésen belül (amit
én, mint a tulaj tudok és belülről látom is), majd a raboló a kerítésen
átmászva belelép és súlyos sérüléseket szerez, akkor is én követtem el a
gondatlan veszélyeztetést?

Az általam leírtakban pont ott van a lényeg, hogy amennyiben az esemény azt
követően tud bekövetkezni, hogy az illető jogtalanul jutott be a telkedre,
azért te nem vagy felelősségre vonható.
Amennyiben te beengedted és úgy éri baleset, természetesen más a helyzet.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf