[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 28., V, 20:49:25 CET

Zsiráf wrote:

> Egyébként ezek szerint, ha én ott hagyom a gereblyét a kerítésen
> belül (amit
> én, mint a tulaj tudok és belülről látom is), majd a raboló a
> kerítésen
> átmászva belelép és súlyos sérüléseket szerez, akkor is én követtem

Nekem vannak ilyen dilemmáim. Mérni szoktam, ott van a megérinthető hálózati meg
egyéb fesz. Pl rámjön a ..., szóval rohannom kell. Ha ezalatt valaki besurran, és
ráragad a delejre, odavész, akkor én vagyok a hunyó vagy nem?

A tüntetésen kívül mi volt a vége ilyen szempontból annak a francia esetnek,
amikor két kölyköt üldözött a yard, azok meg bementek valami trafóházba, és ott
halálos áramütést szenvedtek? Nekem gyanús, hogy az áramszolgáltatót emiatt nem
lehet felelőssé tenni.

Más lehetőséget is lehet agyalgatni. Pl valaki állványozza a házát, még nincs
kész, valamiért el kell mennie, vagy csak rájön a szükség. Még nem mászható, de
már nem borul össze, mondjuk nincs jól kirögzítve fűhöz-fához-falhoz. Jön a
betörő, nincsak, állvány, felmászik rá, hogy feljebb valahol bejusson, az
ledől/összeomlik, megtörténik a baleset. Ekkor mi van?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4903 (20100228) __________

http://www.eset.hu