[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 28., V, 22:47:32 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.28. 20:49:25 +1h-kor írta:

> Nekem vannak ilyen dilemmáim. Mérni szoktam, ott van a megérinthető hálózati
> meg
> egyéb fesz. Pl rámjön a ..., szóval rohannom kell. Ha ezalatt valaki
> besurran, és
> ráragad a delejre, odavész, akkor én vagyok a hunyó vagy nem?

figyelmeztető tábla:

Előzetesben a kesznyéteni kertjét árammal védő idős férfi

A bíróság szökés és elrejtőzés veszélye miatt helyezte előzetes
letartóztatásba a
68 éves gyanúsítottat – közölte Szabó József.
Hozzátette: az elsődleges adatok szerint a férfi !!!! nem helyezett el
figyelmeztető
táblát a kerítésnél vagy annak környékén.!!!
-------
vajon az áramszolgáltatót megbüntetik-e emberölésért, ha a vezetéktolvaj
felmászik
a villanyoszlopra (a figyelmeztető tábla/felirat ellenére!) és agyonüti az
áram?
-------
Vigyázat, hóomlás veszély!

az alperes akkor tanúsította volna az e téren általában elvárható magatartást,

ha figyelmeztető táblákat helyez ki, illetve a terület elkerítésével a
parkolást
fizikailag akadályozza.
-----
Az illetékesek elmondása szerint a határorség száz figyelmezteto táblát
helyezett ki az elaknásított határövezettel szemközti magyar területen, és
“nyomatékosan kérte, hogy az ‘Államhatár’ és a ‘Vigyázat, aknaveszély’
feliratú táblák intését mindenki vegye komolyan, s ne közelítse meg a
robbanásveszélyes területet”.

Aknatelepítés a Drávaszögben (Szerzo nincs.) Magyar Hírlap (MTI), 1995.
április 25., 27. o.
-----
http://bunmegelozes.easyhosting.hu/hatteranyagok/5ker_bunozesi_terkep.doc

„Figyeljen az értékeire péntek délután!” elnevezésű projekt beindítása a
kerületben. A fent említett területeken a zseblopás és az alkalmi lopás
nagyobb veszélyére figyelmeztető táblák elhelyezése, szórólapok terjesztése a
védekezés lehetőségéről.
-----
a fenti csak az telken kívülire vonatkozik

Kátyú (úthiba)
.., valamint volt-e az úthibára figyelmeztető tábla. ..
az utak javítási időtartama (egy, de legkésőbb harminc nap) meghosszabbítható
a megfelelő közúti jelzések egyidejű kihelyezésével. A polgári törvénykönyv
szerint a károkozó mentesülhet a felelősség alól annak bizonyításával, hogy
úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.

--------------
A veszélyes állat tartójának felelősségére a polgári jog fokozott veszéllyel
járó tevékenységet folytatókra vonatkozó szabályokat kell alkalmazni. Alapvető
elemei:

mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt olyan elháríthatatlan
ok idézte elő, amely a fokozott veszéllyel járó tevékenység körén kívül esik

A tartására szolgáló ingatlan be- és kijáratain figyelmeztető táblát kell
elhelyezni.

A Polgári törvénykönyv. 339.§./1/ bekezdése alapján aki másnak jogellenesen
kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja,
hogy úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.

(8) Az ebtartó gondoskodni köteles az állatok megfelelő és biztonságos
elhelyezéséről, szakszerű gondozásáról, szökésének megakadályozásáról. Azok
felügyelet nélkül sem közterületre, sem más magánterületre nem juthatnak ki.
Harapós vagy támadó természetű eb tartása esetén az ingatlan (telek, ház,
lakás, stb.) bejáratán, jól látható helyre, a harapós kutyára utaló