[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 28., V, 22:58:59 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> figyelmeztető tábla:
>
> Előzetesben a kesznyéteni kertjét árammal védő idős férfi
>
> A bíróság szökés és elrejtőzés veszélye miatt helyezte előzetes
> letartóztatásba a
> 68 éves gyanúsítottat – közölte Szabó József.

ennek a fazonnak az is a peche, hogy a törvénymódosítás előtt történt az eset. Ma
lehet, hogy kissé máshogy lenne megítélve.

> lakás, stb.) bejáratán, jól látható helyre, a harapós kutyára utaló
> figyelmeztető táblát kell elhelyezni!

Szerintem a figyelmeztető tábla nem szokott elég lenni. Volt, hogy kint volt, de a
behatolók nem tudtak olvasni.... Bár kétségtelen, hogy azért jobb, mintha nincs.

Én kintre semmiféle táblát nem akarok elhelyezni, mert abból egyéb
következtetéseket is le lehet vonni.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4903 (20100228) __________

http://www.eset.hu