[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Feb. 28., V, 23:10:11 CET

jhidvegi írta:
> Én kintre semmiféle táblát nem akarok elhelyezni, mert abból egyéb
> következtetéseket is le lehet vonni.

"Országos Frédéric Joliot-Curie Sugárbiológiai és Sugáregészségügyi
Kutató Intézet III. számú extra dózisú vizsgálólaboratórium, és
hasadóanyag raktár" (biológiai veszély, sugárveszély, robbanásveszély tábla)

Régebben szórakoztam olyasmivel, hogy a telefont úgy vettem fel, hogy
mittudomén halló patológia, vagy hasadóanyagraktár, vagy ilyesmi, a
vonal túloldalán meg lehetett hallani azt az ijedtséget, mintha a
vonalon keresztül is terjedne a dolog :-)