[Epitesz-barkacs] Thermo Boden Set járólap alá , vagy devimat?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 14:50:40 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Lányom fürdőszobájába vettem 8-10 eFt körül olyan falra szerelhetőt,
> ami úgy néz ki, mint egy klíma beltéri. Távirányítóval kapcsolható a
> teljesítménye és a keringetés / pásztázás iránya. Még időzítő is van
> benne, hogy ne maradjon bekapcsolva.

Hú, ez érdekes! Tudsz valamit a teljesítményéről mondani, és hogy hol
árulják? Még sosem vettem észre, hogy van ilyen is. Pedig milyen logikus,
ha egyszer ez a klíma módi jól meg van oldva, szóval a kivitele, a
távirányíthatósága, időzíthetősége... csak a fűtőtestet kell beleépíteni a
csövezés helyett, és kész is.