[Epitesz-barkacs] Thermo Boden Set járólap alá , vagy devimat?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 12:24:01 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 1 Jan 2010  11:56 levelében:
> akkor újra kell gondolni :-(
Érdemes végiggondolni. Ennek az az egyetlen igazi előnye, hogy
mezítláb a kőre kilépve nem kellemetlenül hideg.
Erre találták ki a kilépő szőnyegeket :-)

> mert akkor egy ventillátoros h~Nsugárzó 1 percen belül
> szolgáltat meleget (vagy egy 300Wattos hajszárító....)
Lányom fürdőszobájába vettem 8-10 eFt körül olyan falra szerelhetőt,
ami úgy néz ki, mint egy klíma beltéri. Távirányítóval kapcsolható a
teljesítménye és a keringetés / pásztázás iránya. Még időzítő is van
benne, hogy ne maradjon bekapcsolva.
Az összes szerelési igénye, hogy legyen egy dugalj a környékén.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu