[Epitesz-barkacs] Thermo Boden Set járólap alá , vagy devimat?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 1., P, 11:56:46 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.01.01. 11:25:53 +1h-kor írta:

> Attól függ, milyen vastag és hideg a beton alatta.
> nekem padlófűtéssel temperált fürdőszobában kellett másfél óra ahhoz,
> hogy érezhető legyen a melegedése.

akkor újra kell gondolni :-(
mert akkor egy ventillátoros hősugárzó 1 percen belül
szolgáltat meleget (vagy egy 300Wattos hajszárító....)

a régi NDK idejéből való egy elektromos párna, ami 30Wattos
és 30 x 40cm. A székre rakva ülök rá, és jól érzem a
fenekem alatt 15celsiusban is, de volt, hogy +10-ben is