[Epitesz-barkacs] SOS termisztor SOS

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 22:55:47 CET

jhidvegi írta 1 Jan 2010  20:20 levelében:
> Termisztor alatt itt mit is kell érteni?
Bocs nálam az egyértelműan NTC-t jelent, amikor a szakkifejezéseket
tanultam, PTC-ről még hallani is alig lehetett.

> Szerintem hidald át fix ellenállással. Ezek "csak" védelmi szerepet látnak
> el, nem szabályozásit, tehát átverhet~Nk.
Ez történt.
Van a füstgáz érzékelőn kívül az előremenő és visszajövő fűtővízen is
egy-egy ugyanilyen termisztor. A visszatérőt feltettem a füstgázra és
a helyére tettem egy 6k8-at.
Azóta megy a kazán.
Szerintem akkor bolondulhat meg - és tilthat le - ha úgy érzi, hogy
az előremenő hőmérséklete alacsonyabb, mint a visszatérő.
Meglátom reggelre, hosszabb leállás után előállhat ez a helyzet.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu