[Epitesz-barkacs] kikapcsolasi zavar

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 2., Szo, 11:50:25 CET

az "energy meter" ketyerével kapcsolatban
a döglődési előzményekből új szempontok jöttek elő

egy-egy mérés általában úgy zajlott le, hogy "kihúzott"
energymeterbe bedugtam a terhelést, és ezután
kapta meg az energymeteren keresztül a delejt

ha a mérés végén a "terhelt energymetert" húztam ki a
fali konnektorból, akkor "jó volt neki"

volt néhány eset, amikor "egyéb okokból" (pl. a villanymotor
hibája ) miatt "ajánlott volt gyorsan lekapcsolni",
ÉS a félbéna kezemmel az energymeter a konnektorban maradt
és úgy sikerült áramtalanítanom, akkor a "kikapcsolási
jelenség" az "energy meter" "söntjén" is áthaladt,

ilyenkor történt, hogy az LCD-n kintmaradt az utolsó
Wattérték, ekkor az IC "lefagyott, mint a windows",
és csak úgy tisztult meg az IC memóriája, hogy szét kellett
szednem a ketyerét, és az akkuról jövő vezeték dugaszát
(ami egy laikus felhasználó számára eldugott volt)
is ki kellett húzni, és totál ICáramtalanítás után éledt
így fel csak újra ez az IC

(sajnos lefagyáskori resetelést a leírásban nem találtam)
és sema  mode gomb 5mp-re való nyomva tartása, sem a 3 gomb
különféle kombinációja is hatástalan volt

ez a kikapcsolási zavar csak egyfázisú villanymorok
esetén jött elő, ohmos terhelésnél szinte soha
és eddig a zavar után is éleszthető volt.

a ketyere söntjén ilyen galibát tud okozni egy kikapcsolás?