[Epitesz-barkacs] kikapcsolasi zavar

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 2., Szo, 18:25:04 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.02. 16:32:29 +1h-kor írta:

> Ebben biztos vagy? Nem lehet, hogy összekevered azzal, amikor együtt
> húztad ki?

sajnos nem :-(

a "belefagyott" alatt azt értem, hogy az "óra rész" is megállt
benne :-(

http://www.metroman.hu/kepek/1412_HQ%20fogyasztasmero%20EL-EPM01.pdf

itt van benne a reset úgy, hogy a mode és + és - 3 gombot
tartsam egyszerre benyomva (a windows ctrl - alt -del stílus)

de az enyém annyira lefagyott,( mint amikor a PC-t a konnektorbol is
ki kellett húzni 5percre :-( ) hogy az akku dugaszt is kivenni

> A pluszosban van reset gomb. Kétféle funkciója is van. Ha csak egy
> másikkal együtt nyomom meg, akkor nem felejti el az időt, csak a mérési
> eredményeket. Ha meg csak a reset gombot, amit valamennyi ideig kell
> nyomva tartani, akkor teljesen nullázódik. Igaz, hogy fagyást még nem
> tapasztaltam, szóval lehet, hogy az ellen nem lenne jó. Viszont az
> elemeket külön fedél leszedése után ki lehet szedni, tehát emiatt se kéne
> szétkapni.

háááát, sajnos ebben nincs elemcseréhez, vagy akkupótlásra fedél,
hanem ebbe be van forasztva, mint régen a PC alaplapokba az akku :-(

> Kezdem azt hinni, hogy ez az olcsó pluszos profibb, mint a drágább
> nemtommilyen tipus (conrados?).

nem conrad

http://www.arwill-elektronic.hu/img/news/elepm01.jpg
HQ Energy Meter EL-EPM01

> Nem lett volna eredményes, viszont magammal kitolhattam volna. Az eladó
> arra vette rá a vásárlót, hogy menjen el a tungsramhoz a váci útra.

> Nem lehetne valahonnan ezt a pluszosat beszerezni? A tipusát beírva a
> gugliba... esetleg ebay? (Én ezt még nem használtam, de eléggé úgy tűnik,
> hogy ott a jóistent is be lehet szerezni.) Esetleg vatera?

esetleg a következő nyugdíjból megpróbálom kiszakítani, addig
ez marad

amikor működött, akkor  (a min 5W felett) egy 1Wattos  terhelést
is észrevett
( ha nagyon kis terhelést akartam megmérni, akkor rákapcsoltam
egy 25W-os égőt, és amellett már egy 1W-os stand-by terhelést is észrevett )