[Epitesz-barkacs] kikapcsolasi zavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 2., Szo, 21:11:53 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajnos nem :-(
>
> a "belefagyott" alatt azt értem, hogy az "óra rész" is megállt
> benne :-(

Akkor se valószínű, hogy a sönt részén vette be a zavart. Az egy nagyon
pici ellenállás, nem tud akkra zavarfesz kialakulni.
Írnak az adatlapon sokmindent, pl a túlterhelésről, hogy attól
tönkremehet, de nem úgy kell érteni, hogy egy zárlati sokszáz vagy ezer
amperes áramtól kellene tönkremennie, hanem csak úgy, hogy pl a rátolsz
20A-t, akkor nem lesz pontos, vagy belül felhevül.

> itt van benne a reset úgy, hogy a mode és + és - 3 gombot
> tartsam egyszerre benyomva (a windows ctrl - alt -del stílus)

Igen, de ez nem a hibákra, lefagyásokra van, hanem ha a mérési
eredményeket vagy az időt is nullázni akarod.

> esetleg a következő nyugdíjból megpróbálom kiszakítani, addig
> ez marad

Azt írja az adatlapja, hogy egyszerre csak 1 ilyen mérő használható. Na
ezt rohadtul nem értettem. Mi köze hozzá egy másiknak, hogy egy már
használva van? Sőt, ha egymásba lenne dugva, szerintem úgy is kell mennie.
Igaz, hogy akkor kiderülhet, hogy az egyik ennyit, a másik meg annyit
mutat ugyanarra a fogyasztóra. Lehet, hogy ezért írták oda? :)

Azért drukkolok, hogy sikerüljön valahogy megcsinálni.