[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 02:11:11 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Majdnem így van, épp ma délután volt szerencsém gyakorolni.
> Mondjuk az az 5 perc volt 25 is.

Mindig csodálom a hozzáértőket. A win meg van olyan szemét, hogy őket
szivassa. :-) Én nem értek hozzá, még a büdös életben nem installáltam
semmiféle windózt, meg más oprendszert sem, pedig már 93 óta matatom a
gépet. Jó, programozásról nincs szó, csak mezei júzer tipusú használatról.

Mi lehet az oka, hogy nálam nem száll el gyakran a win? Még fagyni se
szokott, sem a win95 anno (amit a végsőkig használtam), sem ez az xp.
Kékhalált még sosem láttam, csak olvastam róla, hogy létezik.

Ez valami őrült szerencse, és ne is számítsak rá, hogy így marad? :-)