[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 06:55:51 CET

jhidvegi írta 4 Jan 2010  2:11 levelében:
> Mi lehet az oka, hogy nálam nem száll el gyakran a win? Még fagyni se
> szokott, sem a win95 anno (amit a végs~Nkig használtam), sem ez az xp.
> Kékhalált még sosem láttam, csak olvastam róla, hogy létezik.
A leggyorsabb, stabil win a 95 OSR2 volt, én is sokáig használtam.

Most nem szállt el az XP, hanem erősen lelassult, mert az svchost.exe
100% proc terhelést okozott.
Típushiba, de a sok megoldási javaslat közül egyik se jött be nálam,
így maradt egy novebmeri biztonsági mentés visszatöltése.
Ennek annyi a szépséghibája, hogy nem működik a hibernálás. Visszajön
egy olyan hülye hibaüzenettel, hogy kevés a rendszer erőforrás az API
 futtatásához. Kénytelen vagyok esténként mindenből kilépni :-(

Udv

szepygab
http://jokaja.hu