[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 10:09:32 CET

>Ennek annyi a szépséghibája, hogy nem mûködik a hibernálás. Visszajön
>egy olyan hülye hibaüzenettel, hogy kevés a rendszer erõforrás az API
>  futtatásához. Kénytelen vagyok esténként mindenbõl kilépni :-(

Suspend to ram nem jo? Nalam ez megy, 4-5
masodperc alatt kikapcsol, 5-6 program fut, 800
mega ram foglalt, bekapcsolas utan 5 masodperc
alatt mukodik. Persze a tapegysegen a fokapcsolot
nem lehet kikapcsolni, igy 8 W-ot fogyaszt,
aramszunetnel reset. 5-10 naponta igy is bootolni
kell, mert leakad valami. Legtobbszor a video
driver, de hamarosan kartyacsere lesz, hatha megoldja.

>A norton ghost meg jo draga, ahogy neztem.

A ghost csak egy pelda volt, szamtalan mas
program ugyanezt megcsinalja ugyanennyi ido
alatt, hiszen a winchester olvasasi es irasi
sebessege a korlat. Ingyenes programok is vannak.

>Egy programozonal -mint en- nem a szo/percet meg
>a leutes/masodpercet fizetik meg. Nekem nem kell
>hangsebesseggel huznom az egeret, hogy termelekeny legyek.

A programozo is termel valamit, amit aztan elad.
Ha rovidebb idot fordit egy termek eloallitasara,
akkor tobb penzt keres. Ez altalaban elegendo
motivacio arra, hogy gyorsitsa amit lehet.

>De akkor meg nem kell itt verni az 5 perces
>visszaallitasra, en is gyorsabb vagyok
>bringaval, mint te tyuklepesben. En nem tehetek
>ilyesmit a gepemre, mert dolgozom is vele, penzt
>keresek, aztan ha leellenoriznek, egybol 2-3
>honapra a sajat erdekkorukbe vonjak a gepemet,
>mint sztalin jaltaban magyarorszagot.

Persze, ne tegyel semmi lopottat a gepedre. Van
legalis oprendszered, rateszed egy ingyenes
programmal egy pendrive-ra, melleteszel egy
ingyenes portable driveimage programot, bootolsz,
mentesz/visszaallitasz. De tehetsz a pendrive-ra
live linuxot, az is jo, vannak hozza image
programok is. Valoszinuleg adott gepen ugyanugy 5
percig fog tartani a mentes es visszallitas mint
a ghosttal. A lenyeg, hogy ne egy 500 megas
particion legyen az oprendszer a
programokkal/adatokkal egybeomlesztve, akkor mas mentesi strategia kell.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu