[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 07:46:33 CET

>persze ahhoz olyan normális program kell, ami egy pendrive-on
>saját  mappájában tartja a  hozzá szükséges *.DLL -eket
>és nem a windows/system32  mappát szemeteli vele össze

Ez pontosan igy van.

>kifogtam olyan progit is, ami néhány rendszerfájlt is lecserélt,
>egy sokkal korábbira persze rákérdezés nélkül :-(

Ez is. Ez egy elhibazott tervezes, hogy a win
konyvtarbol kell hasznalni az eroforrasokat. Ami
ott van gyarilag, azt lehet, de belemasolgatni,
az egy orult otlete lehetett. Mostanaban eleg
eros a portable vonal, es sok telepitos
programrol is kiderul, hogy mukodik
portable-kent, sot, van direkt portable-esito program.
Ma mar nagyon nem szivesen telepitek, csak ha
semmikepp nem megy mashogy es nagyon kell az a program.

>Mi lehet az oka, hogy nálam nem száll el gyakran
>a win? Még fagyni se szokott, sem a win95 anno
>(amit a végsõkig használtam), sem ez az xp.
>Kékhalált még sosem láttam, csak olvastam róla, hogy létezik.

Egyreszt a megfelelo hardware osszeallitas,
nagyon sok hulladek pc alkatresz van a piacon, a
turesek hataran hol az egyik hol a masik oldalon,
es sok esetben szerencsetlen talalkozasok is
elofordulnak, amikor ket alkatresz egymassal nem
jon ki. Egyszeru cserevel javithato, szamtalan
gepet javitottam igy. Persze ez otthoni
korulmenyek kozott nem megy, de egy szervizben nem problema.
Masreszt pont a hozzaertok probalgatnak
sokmindent. A mezei user hasznal par programot,
es ha szerencseje van, nem akad semmi semmivel,
orok elet. Nekem tobbszaz program van a gepemen,
es tobbezret probaltam ki. Ha nem hasznalnek
uninstall programot meg portable programokat,
akkor mar 10 gigas lenne az xp, es tobbszor
osszerogyott volna az egymassal inkompatibilis driverek, dll-ek stb. miatt.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu