[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 11:20:22 CET

gyapo wrote:

> Ez is. Ez egy elhibazott tervezes, hogy a win
> konyvtarbol kell hasznalni az eroforrasokat. Ami
> ott van gyarilag, azt lehet, de belemasolgatni,
> az egy orult otlete lehetett. Mostanaban eleg
> eros a portable vonal, es sok telepitos

Ha volna kedved kicsit részletesebben elmagyarázni, hogy ez a "portable
vonal", amit már sokadszor emlegetsz, mit is jelent pontosan? (Maga a szó
eléggé semmitmondó, a fordító egér hordozhatónak meg átvihetonek fordítja.

Kb azt sejtem, hogy olyan programok, amik nem telepítenek mindenféle
dll-eket. Jól látom? Tehát simán elindul attól, hogy egy bármelyik
könyvtárba rakott exét elindítok?

> Masreszt pont a hozzaertok probalgatnak
> sokmindent. A mezei user hasznal par programot,
> es ha szerencseje van, nem akad semmi semmivel,
> orok elet.

Aha. Hát ez már egy értheto magyarázat.

> Nekem tobbszaz program van a gepemen,

Ez is lehet eltérés. Nálam csak alig 80 felett, amik úgy indulnak, hogy
"start-programok", és néhány olyan, aminél vmi exére kell nyomni (elvileg,
mert persze csináltam nekik ikont, sot, a képernyon lévo ikonokat nem is
nagyon használom, lent a tálcasávban vagy hogy hívják, vannak azok, amiket
mindig használok. Ezek száma nincs 40. Akkor ez is lehet egy nagy
különbség. Tisztul a kép.