[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 12:02:04 CET

>Ha volna kedved kicsit részletesebben
>elmagyarázni, hogy ez a "portable vonal", amit
>már sokadszor emlegetsz, mit is jelent pontosan?
>(Maga a szó eléggé semmitmondó, a fordító egér
>hordozhatónak meg átvihetonek fordítja.

Pont ezt jelenti, csak nem szeretem a
szoszaporitast, ezert hasznalom az angolt.
Ugy vettem eszre, hogy a windows konyvtarba nem
tesznek semmit, a registryt modositjak sok
esetben. De van amelyik meg arra is rakerdez,
hogy registrybe irjon vagy ini file-ba.  A
documents and settings az viszont kedvenc helyuk,
oda pakolnak sokmindent. Amelyiket lehet, azt
atkonfigolom, hogy a sajat folderebe tegye a
dolgait. Persze m$ ebben is ellovas, a word es
excel viewer >200 megat pakolt ide. Aztan valaki
csinalt egy masik csomagot, az mar nem.
Nagyjabol ennyi a lenyeg, van amikor egyetlen
exe, van amikor nagy konyvtarstruktura, ebben
valtozatossag van, de a lenyeg, hogy barhova masolom, fut barmelyik gepen.

>Kb azt sejtem, hogy olyan programok, amik nem
>telepítenek mindenféle dll-eket. Jól látom?
>Tehát simán elindul attól, hogy egy bármelyik könyvtárba rakott exét elindítok?

Igy van.
Mentes is egyszerubb, az adott konyvtarat kell
betomoriteni es kesz. Nincs a windows konyvtarban
a program reszei kozul semmi, max a registry
beallitasok vesznek el, ha a windowst ujra kell
telepiteni, vagy mentesbol visszaallitani.
Viszont registry mentesre vannak programok (pl.
erunt), par masodperc alatt lefut az elo xp
alatt, nem kell bootolni mint egy ghostnal. Egy
xp mentest nem csinal naponta az ember.
Telepitett programoknal ha elszall a win, es
mentesbol visszohozod, akkor azok a telepitett
programok, amik az xp mentes ota kerultek fel
borulnak, mert hianyoljak azokat a file-okat,
amik a winben voltak. Vagy minden program
telepites utan azonnal xp-t is menteni kell.

>Ez is lehet eltérés. Nálam csak alig 80 felett,
>amik úgy indulnak, hogy "start-programok", és
>néhány olyan, aminél vmi exére kell nyomni
>(elvileg, mert persze csináltam nekik ikont,
>sot, a képernyon lévo ikonokat nem is nagyon
>használom, lent a tálcasávban vagy hogy hívják,
>vannak azok, amiket mindig használok. Ezek száma
>nincs 40. Akkor ez is lehet egy nagy különbség. Tisztul a kép.

Mivel a programok nagy %-aban van bug, hiba,
ezert minel tobb a program, annal nagyobb a
hibara futas eselye. Egy hiba lehet akar
eszrevetlen is, de akar rendszerosszeomlashoz is vezethet, szerencse kerdese.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu