[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 11:24:01 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Most nem szállt el az XP, hanem erősen lelassult, mert az svchost.exe
> 100% proc terhelést okozott.

Hm. Szóval te is próbálkoztál valamivel, amiről én azt se tudom, hogy
létezik, most se, hogy ez mi.

> Ennek annyi a szépséghibája, hogy nem működik a hibernálás. Visszajön
> egy olyan hülye hibaüzenettel, hogy kevés a rendszer erőforrás az API
>  futtatásához. Kénytelen vagyok esténként mindenből kilépni :-(

Hm. Nálam működik a hibernálás, szinte sose kapcsolom ki a gépet, csak az
áramszünet, az is hibernálás alatt. Mindig szépen visszajön. Sőt, találtam
valamit, már nem emléxem, mit, amit átállítva a gép sima bootolása is
jóval gyorsabb lett, mint előtte volt. Valami 15 másodperc vagy mennyi. A
hibernálás olyan gyors, hogy a régifajta monitor nem tud felfűteni
azalatt. (Mert a monitort is hibernálja.)

A beállítás is sikerült régen: csak billentyű ébresztheti fel, egér nem. A
billentyűn is van  jobb fent egy key lock nevű gomb, ha azt megnyomom, a
billentyű hatástalan, még az se ébreszti.