[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 4., H, 08:58:41 CET

>küldés majd 12:45-kor,
>gépidő: 8:40

szerintem rossz az időzónád, és/vagy az órabeállításod.
vagy az smtp szolgáltatód órája/időzóna beállítása rossz.

erre a szolgáltatóknál dolgozó munkatársak  kb. 99%-a magasról tesz, hogy
egyszer is beállítsa az órát vagy feltelepítsen egy ntp-t.

az általam küldött levelek dátuma kb. majdnem ugyanaz (néhány másodperc/perc
eltérést kivéve)

>Mi lehet az oka, hogy nálam nem száll el gyakran a win? Még fagyni se
>szokott, sem a win95 anno (amit a végsőkig használtam), sem ez az xp.

bocsáss meg, a mostkövetkező írás egyáltalán nem arra irányul, hogy
bármilyen módon is minősítsem a számítógép használatodat, de

- nem használsz semmi olyan programot ami nem fér meg egy másikkal,
- nincsenek különleges vagy a legújabb hardver eszközeid,
- nem használsz feltört programokat
- valószínűleg van egy vírus kereső/irtó programod telepítve,
- túrtál még soha bele a registrybe,
- nem állítottál át gyári beállításokat,
- nem nézel olyan oldalakat amik káros kódokat tehetnek a gépedre,

>Ez valami őrült szerencse, és ne is számítsak rá, hogy így marad? :-)

ha ugyanazt csinálod amit eddig és nem történik winchester vagy memória hiba
a gépedben akkor valószínűleg nem kell nagy problémákra számítanod.

>Kékhalált még sosem láttam, csak olvastam róla, hogy létezik.
küldjek róla fotót ? :)

pl. itten :
http://telectronic.hu/kepek/kepek14/
van egy (ugyan nem kék halál), de a w98 alatt gyakran találkoztam vele.

soha nem értettem, hogy miért dolgoznak olyan programozók a microfosnál,
akik olyan bődületes hibákat ejtenek amikért egy programozói iskolában
azonnali egyes vagy bukta jár.
pl. egy program memóriát foglal, majd amikor befejeződik akkor elfelejti
felszabadítani maga után és ezt bármikor be is tudom mutatni w98, IE5 ben.
továbbá,
pl. IE. olyat is tud, hogy egy weboldal betöltésével az egész gép 100 %
load-al jár és egy idő után elszáll.

nekünk azt tanították, hogy a program tesztelés első pontja , inputként
beküldünk egy több megás pl. exe fájl és ha ettől még nem állt fejre a
program akkor lehet tovább tesztelni.

egy IE-t simán fejre lehet állítani ilyesmivel.

időpont 08:58