[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 11:31:11 CET

Zsolt wrote:

> szerintem rossz az időzónád, és/vagy az órabeállításod.
> vagy az smtp szolgáltatód órája/időzóna beállítása rossz.
>
> erre a szolgáltatóknál dolgozó munkatársak  kb. 99%-a magasról tesz,
> hogy
> egyszer is beállítsa az órát vagy feltelepítsen egy ntp-t.

???? Ez egy próba volt, nem tudom, miről beszélsz.

> bocsáss meg, a mostkövetkező írás egyáltalán nem arra irányul, hogy
> bármilyen módon is minősítsem a számítógép használatodat, de
>
> - nem használsz semmi olyan programot ami nem fér meg egy másikkal,
> - nincsenek különleges vagy a legújabb hardver eszközeid,
> - nem használsz feltört programokat
> - valószínűleg van egy vírus kereső/irtó programod telepítve,
> - túrtál még soha bele a registrybe,
> - nem állítottál át gyári beállításokat,
> - nem nézel olyan oldalakat amik káros kódokat tehetnek a gépedre,

Nincs mit megbocsátanom, az utolsó pont kivételével mind pontosan így van.
Szóval ez a recept?

> küldjek róla fotót ? :)

:-)) amit valami képszerkesztővel generálsz? Egy sima kék mező gondolom.

> pl. itten :
> http://telectronic.hu/kepek/kepek14/
> van egy (ugyan nem kék halál), de a w98 alatt gyakran találkoztam vele.

Hú, ez durva. Ilyet se láttam még.

> soha nem értettem, hogy miért dolgoznak olyan programozók a microfosnál,
> akik olyan bődületes hibákat ejtenek amikért egy programozói iskolában
> azonnali egyes vagy bukta jár.

Szerintem minden nagy cégnél dolgoznak tök hozzánemértők.

> pl. IE. olyat is tud, hogy egy weboldal betöltésével az egész gép 100 %
> load-al jár és egy idő után elszáll.

De ugye ez is win98 volt? Azt alig használtam, itt van a gépen elvileg egy
másik winyón, de egy ideje nem tudom elindítani. Annyira nem baj, csak
egyetlen dologhoz volt jó, mert az xp abban a progiban egészen picit
hibásan műxik (még a win3.1 alól származó programkáról van szó), a win98
meg jól, de elvagyok így is.

> egy IE-t simán fejre lehet állítani ilyesmivel.

Tudnál valami példát? Hátha kipróbálom. Bár most nem vagyok már
kétségbeesve, mert van itt másik legalább 2 működő böngésző.