[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 12:00:40 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ecseteléssel is lehet simán, ha nem nagy felület meg sok tábal
> ragasztása a cél.

Hááát, lehet, hogy akkor valami lájtosabb oldószer kell, mert a nitro
ecsettel felhordva eléggé bele fog mászni az anyagba.

Én azt próbáltam ki, hogy a két felületre ráfújok, és purhabbal
megkínálom, nagyon egybe lesz. Mert azt tapasztaltam, hogy a purhab a
kezemről akkor, amikor még nem kötött meg, nitróval lejön, tehát ebben az
állapotában még kezd vele valamit a nitro.