[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 4., H, 03:33:22 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.04. 02:11:11 +1h-kor írta:

> Mindig csodálom a hozzáértőket. A win meg van olyan szemét, hogy őket
> szivassa. :-) Én nem értek hozzá, még a büdös életben nem installáltam
> semmiféle windózt, meg más oprendszert sem, pedig már 93 óta matatom a
> gépet. Jó, programozásról nincs szó, csak mezei júzer tipusú használatról.

gondolom az xp-t már újabb gépen használod, mint a win95-öt

arra gondolok, az xp-hez bementél egy boltba, kiválasztottál egy gépet,
a boltban rátették az xp-t, és otthon bekapcsoltad, (rajta lett a boltban
OE6.00, meg excell, meg word, számla megvan a BSA és az apeh
észére) és nagyjából ezen nyomulsz a sztrádán

> Mi lehet az oka, hogy nálam nem száll el gyakran a win? Még fagyni se
> szokott, sem a win95 anno (amit a végsőkig használtam), sem ez az xp.
> Kékhalált még sosem láttam, csak olvastam róla, hogy létezik.
>
> Ez valami őrült szerencse, és ne is számítsak rá, hogy így marad? :-)

nálam (és talán többönknek is) a fokozatos gépfejlesztés okozott néha gondot,
leginkább a  pénzügyi háttér erre költhető kis része volt az ok. :-(

az öreg monitor öreg kártyával új alaplapon
a régi vinyót cserélve, kiegészítve  nagyobbra,
de a maxtor vinyo a connerrel egy kábelen már utálták egymást,
az új vinyóban  meg már csak sata kapható,  az eddigi  alaplap
meg csak ata, pata szintet tudott, stb, stb

gondolom ezek a élmények nálad nem voltak