[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 17:23:14 CET

gyapo wrote:

> Mi mar tobbszor probalkoztunk belelt papirdobozokkal, bele se mennek.

A macsek nagyon öntörvényű lény.
Volt itt egy ferdén valahova odarakott edény, egy áramforrás kapcsolójának
volt a burkolata, olaj volt benne. Ki lett mosva, úgy raktam félre.

Abban valamiért szívesen dekkolt az egyik macska.

Ezt a hungarocellből összerakott valamit meg asszem Famulus követte el.
Ott írta le, hogy a ciczus :) volt olyan fantáziadús, hogy a bejárati rést
a saját testével tömte el (háttal nekifeküdt), hogy bent még melegebb
legyen.

Ezek néha megdöbbentően okosak (vagy annak tűnnek). Tegnapi eset:
Nálunk ki-bejárkálnak a nyavajások, ha olyanjuk van. A sokadik
ugrasztásnál (mert szólnak, hogy nyisson vmelyikünk ajtót) megyek, nyitom
az ajtót, erre ő odaoson, ahol ültem, és a szokott helyére egy polcra
beugrott. (Ez kissé félős, nem mer mellettem közlekedni sem, ezért átvert,
úgy csinált, mintha ki akarna menni...)