[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 16:12:33 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a purhab tágulós

Francokat! Ha két felületet összeillesztesz úgy, hogy egy purhab hurkát
nyomsz előtte az egyikre, akkor max kitüremkedik. Persze meg kell tartani
ebben az állapotában addig, amíg meg nem köt.

Az kétségtelen, hogy jobb lenne valami olyan, ami úgy ragad, hogy amikor
összenyomod, már úgy is maradhat. lehet, hogy a ferrobond is jó, de
iszonyú sokat kéne belőle venni. :-) Na meg vannak a kétkomponensű kencék,
pl eporapid, az meg nem fog valami jó hőszigetelést biztosítani. Amúgy nem
lenne rossz, mert van belőle 5 perces is.

> olyan takonnyal gondoltam a ragasztást, amit odakenek, nem tágul,
> aztán ráteszem a másik lapot és néhány óra alatt megköt
> ( lehetőleg ne 5perces ragasztó legyen, és ne 24-48 órás , ilyenkor jön
> "bilibelógakezem és pattog a zománc" kívánságlistám :-) )

Ha jó a 24 órás, akkor a purhab messzemenően megfelelő. Úgyis rögzítened
kell a megkötés idejéig.