[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 4., H, 17:49:01 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.04. 16:34:00 +1h-kor írta:

> Sosem értettem ezt a hozzáállást. Kötelező megvenni? Nem? Akkor meg?

egy könyvelő, vagy bérszámfejtő (aki pc terén általában laikus, közember
- ahogy mondod - ) rászokott a PC-re, mint segédeszközre

egészen 2008-ig egy könyvelő ha akarta, ha nem, az ABEV program miatt
az M$ által diktált (kormánytámogatás az M$ témában a közigazgatásban,
alternatív nyomtatványkitöltő program nem volt)  .

egy könyvelő azért hagyja abba, mert egy qrva segédeszköz miatt
(apeh ABEV) menjen mást csinálni, mert linux alatt az apeh nem fogadta el?

ja, hogy most már európában élünk, most már átnyergeltek javara,
az azért a semminél már valóban több

> Ez a gyűlölt fazon megoldotta, hogy egy laikus is tud számítógépet
> használni.

meg a marktingmódszerei miatt is :-(

> Állt a zászló a többieknek is, hogy ilyesmit csináljanak. Miért nem
> tették? Ha meg tették, mér volt sokkal drágább? Pl az OS vagy hogy hívják?
> Lehet, hogy a win szar volt a többiekhez képest mindig, de úgy tűnik,
> annyira volt megfelelő, hogy ezt vegyék, és működjön.

az ABEV miatt, 2008-ig (közigazgatás kormánytámogatottsága)

> Aki meg a szolgáltatásban dolgozik, és annak ellenére kell neki ezzel
> gyötrődnie (megoldani az egyszerű felhasználók piti problémáit), hogy
> rühelli, az menjen mást csinálni. Nem kötelező semmi a winnel

kivéve 2008-ig az ABEV