[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 18:03:40 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy könyvelő, vagy bérszámfejtő (aki pc terén általában laikus, közember
> - ahogy mondod - ) rászokott a PC-re, mint segédeszközre

A PC az nem azt jelenti, hogy personal computer? Hol van ezen előírva,
hogy win legyen rajta?

> egészen 2008-ig egy könyvelő ha akarta, ha nem, az ABEV program miatt
> az M$ által diktált (kormánytámogatás az M$ témában a közigazgatásban,
> alternatív nyomtatványkitöltő program nem volt)  .

Na de mettől? Mióta van abev? Igazán nem régóta vezették be ezt az
elektronikus módit, szóval ez nem érv. Elég rövid ideig működött csak
winesen.

Én olvasom az akta nevű levlistát. Abban rögtönöztek egy statisztikát, az
derült ki, hogy abevjava ide vagy oda, a zöm továbbra is win alatt nyomul
rajta. Még egy olyat is ismerek, aki amúgy linuxon könyvel, de az
abevjavát win alól használja valamiért. Nem tudom, miért.

> egy könyvelő azért hagyja abba, mert egy qrva segédeszköz miatt
> (apeh ABEV) menjen mást csinálni, mert linux alatt az apeh nem fogadta
> el?

Nem történt meg ez az amúgy  nagy horderejű fejlesztés helyből
platformfüggetlenre, valamint nyilván felmérték, hogy hányan mivel
dolgoznak. Ez az abev akkora előrelépés volt, hogy ez a hiba ennyi ideig
igazán elnézhető.

> ja, hogy most már európában élünk, most már átnyergeltek javara,
> az azért a semminél már valóban több

Nem azért nyergeltek át! Hanem azért, mert fejlesztettek, megoldották a
platformfüggetlenséget. Akkor is megtették volna, ha nem vagyunk eu tagok.

> meg a marktingmódszerei miatt is :-(

??? Hogy jön az én számítógéphasználatom az ő marketingmódszeréhez? Fel
kéne fogni végre, hogy nem mindenki tud programozni. Aki megoldotta, hogy
ne is kelljen, az tetszik vagy nem, ő volt. Hogy lopta vagy mittudomén, az
más lapra tartozik. Megoldhatta volna az ibm is a gigászi anyagi erejével,
meg bárki más is.

> az ABEV miatt, 2008-ig (közigazgatás kormánytámogatottsága)

Mér kell újra leírni? Ettől nem fogom jobban tudni? És hogy mikortól, azt
miért nem írod oda?

> kivéve 2008-ig az ABEV
Na tessék, harmadszor is. A számítógéphasználók piciny töredéke
foglalkozik abevvel meg abevjavával!