[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Jan. 6., Sze, 12:23:56 CET

voltak jo kezdemenyezesek.. de mikor kezdtek veszelyesse valni a ms
korbevasarolta az alkalmazas fejlesztoket.. :-(
tipikus pelda : beos
vagy pld a palm..  a treo 700-at addig nem engedtek piacra, mig nem
lehetett a palm-os mellett win-ce -vel is valasztani..
ezert tartok ki meg mindig a treo 650 mellett .. pedig oregszik..

megjegyzem, a palm-os toronymagasan jo oprendszer,csak epp minire
tervezve..

de anno a munkanelkuli orosz programozok csinatak hibamentes kompakt
dos-t is.. meg ugytudom valamelyik korai windows-t  is ujracsinaltak
reduced bugs verzioban. :-)