[Epitesz-barkacs] Fw: tetőablak - fal kialakítása

Robi fintarob at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 15:35:15 CET

Sziasztok!

A melléklethez csatolt képeken látható tetőablakok mellé kellene taró vázat csinálnom, mely helyet biztosít a hőszigetelő anyagnak, melyre rögzíteni lehet a gipszkartont.

Retegrend jelenleg: cserép, lécezés, hőtükrös párazáró fólia, alatta a régi bitumen papír, régi palatető lécezése, 5 cm légrés,
Amit biztosítani kell, ki kell vitelezni: páraáteresztő fólia (csak a szarufák között) ~22 cm hőszigetelő anyag, parazáró fólia (hőtükrös), lécezés + közé hőszigetelő anyag, gipszkarton.

Az ablakok közvetlen közelébe gondolom nem célszerű kialakítani az 5cm légrést, inkább nyomjam neki a régi lécezésnek + bitumenpapírnak a szigetelő anyagot?
Hogy néz ki az a  tartószerkezetet a tetőablakok körül, mely tartja a szigetelőanyagot és a gipszkartont? Sajnon nem találtam vázszerkezetről képeket  sehol.
Nem láttam valóságban kivitelezve azt a kialakítást, melyet a gyártó javasol, hogy a felső oldalon vízszintes legyen a fal az alsó oldalon pdig függőleges, a megfelelőbb fény és hőáramlás miatt.
Miért az ablaküvegre merőleges gipszkartonfal kialakítás a jellemző?

R.