[Epitesz-barkacs] Fw: tetőablak - fal kialakítása

ki vala kivala at vipmail.hu
2010. Jan. 6., Sze, 15:31:01 CET

>Miért az ablaküvegre merőleges gipszkartonfal  kialakítás a jellemző?
mert hagyományos sietős ács a deszkakeretet így tudja gyorsba megcsinálni és nem ő lakik ott.

Szerintem léteznek ilyen vázrajzok, biztos van a honlapjukon, menj el egy nagyobb tüzép bemutatótermébe, mi is a guglin néztük a sógornak van kettő a tetőtérben

de
mi az a szürke körben,
még biztosan kezdesz valamit a levágott lécekkel
miért nem látunk még ki az ablakon
meg van már oldva a külső vízelvezetés
miért nem a fogadókeret készült el először?