[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 6., Sze, 15:38:38 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.06. 15:07:51 +1h-kor írta:

> Szóval az egész M$ gyakorlatilag tudatlanok gyűjtőhelye, és mindent más
> csinált?
>
> Akkor pláne nem értem, hogy azok, akik valóban értették a dolgokat, miért
> nem nyitottak a mezei júzer felé? Méghozzá időben! Már megvolt az IBM,
> nem? Méghozzá elég nagy cég volt, nem sufni. Biztos voltak mások is.
>
> Felvilágosíthatna valaki!

Gazda István technikatörténeteiben is volt olyan, hogy
talán a varrógép és talán a golyóstoll (vagy valami más)
estén a feltalálótól szarért-hugyért felvásárolták, mert
a szakmai hozzáértés és a marketinges szemlélet
el szokott térni egymástól, egy fejben a kettő nehezen fér össze
(ill. nagyon ritkán)